We doen er bij Kinderdagverblijf Laloe alles aan om de opvang van je kind zo goed mogelijk te regelen. Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent of een suggestie hebt. Zit je ergens mee? Laat het ons weten en we proberen samen tot een oplossing te komen.
Onze klachtenregeling in het kort:
Stap 1 – Bespreekbaar maken
Je bespreekt je klacht met degene over wie je een klacht hebt, bijvoorbeeld de pedagogisch medewerker. Zo kan er zo snel mogelijk naar een oplossing worden gezocht.
Stap 2 – Indienen interne klacht
Als je ontevreden bent over de afhandeling door de leidinggevende, kun je een schriftelijk een klacht indienen.
Stap 3 – Behandeling van de interne klacht
Je klacht wordt, afhankelijk van de aard van de klacht, in behandeling genomen door de directie.
Stap 4 – Externe klachtafhandeling
Mocht de interne klachtenafhandeling niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan kun je je klacht via het Klachtenloket Kinderopvang indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang. Wij zijn aangesloten bij de geschillencommissie Kinderopvang.
De (interne/externe) klachtenprocedure is in te zien en na te lezen op de vestiging.